vineri, 9 octombrie 2009

Groh groh

" ca animal trebui sa mananc ,sa beau ,sa fut

   ca om a trebuit sa invat sa descopar, sa iubesc, s-ajut..."

...o poveste cu morala in zilele noastre, dedicata special tovarasilor.....

        Ma trezesc iar la ora pulii,ca draca mai vede ceasu de atata ceata ce-i in capu meu. Mi-as pula unde draq imi e papucu?!! -MAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....mi-e foame!! Cu bha si ce-ti spun tie nu intelegi ca mie foame.....MI-E FOAME FEMEIEEEEEEE. Asa draq ca incepeam sa ma autodiger. Nu mha nu pot sa-mi iau singur ca stric frigideru si porma ma pui sa-ti cumpar altu. Bine bine bine hai iesi afar ca ma enervezi. IESI......dute tare.....

{mesaj mesaj mesaj buzz}

          ce pula mea. BHAAA in pula mea de depravati ma joc cine morti lui ma fute la icre, mi-as pula.... a,pizduta.... {discutie} Nog: ce vrei?/Pizduta: :((/N: ce-ai femeie? P: :(( meow! N: ti-am mai zis pana acu ca esti proasta? /P: sry... :(/N: sry ca ce ?:| /P: sunt proasta :((/N: ....ma joc...../P: >:D< :( :- perm off}

           vampiric gaze, dark pact,dark pact,blood signet, dark pact,vapiric gaze, corpse exloit DEAD >> MI-AS PULA-N MORTII LUI DE AI CU CINE L-A IMPLEMENTAT DA IN MORTII DATI IN CINE ZIC YO SA DAI NU IN PIZDA MATI CU PULA, HEALERU PULII CARE DAI CU BATU IN LOC SA DAI HEAL MI-AS PLA ALT+F4........

            - MAAMAAAAAAAAAAA....mi-e foame..!!!! Cum mha iar? Normal in plm ca mie foame iar ....e pla nu fac nimic aberezi.....MAAAMAAAAA MI-E FOAME AM ZIS......asa....sa-mi bagi si mie sucu la rece....aaaaaaa cola:X cum d c deau cola? da ce pula mea ai vrea sa beau? cacat? e lasa draq ca merge si cola.....aha bine pa...pa am zis....dute tare....

           anime anime anime anime, mesaj,mesaj,mesaj : >>> CE PULA-N PIZDA SE TOT AUDE MHA.......a...da bha..intru in plm ca si sa n-am ce face...call....call bha...CALL BHA IN PIZDA MATI......am facut...azi...DA ITRI IN PULA MEA ODATA? A...eram alt-tab....am dat go....DA TI-AM ZIS IN PULA MEA CA AM DAT GO....te-n gura mati.... LEG E DE LA MATA AIA PROASTA CARE A UITAT SA-TI PLATEASCA NETU CA E CU GANDU LA PULA.....shag..shag...MI-AS PLA SI-N NETU TAU.....rmk....CUM D C MM RMK..CA ASA VRE PULA MEA RMK.....ce pula mea sa joc bha dota cand iti pica netu...intru la wow.....palacu pulii ,spider-pula-netu-pulii cu mariusu pulii dnager-u pulii bugurile pulii donorii pulii ciuperca pulii [5:global] NogDar: da bha thatangel stiu ca tot ratat ai ramas,acu vrei sa demonstrezi ca poti lua premiu noble pentru prostie perpetua sau ce?  >> bag pula-n el wow mare boringaiala am iesit... 

          Bha v., m-ai sugi pula? nu ratat esti tu. bag pula-n warru tau, aha.....call pe pula mea am intrat la la dota fac fraguri acu...a da stai sa-l sun.. si ce bha dc au trecut 20 de minute eram la dota....e pula-n pizda floci muie acu stau sa pula-n pizda am zis ca ma joc ai rabdare....cacat roz cu picatale....sa faca in plm altu conf....bha in mm acu te gasesti sa suni eram la gang....da in mm n-am murit da faceam frag..de-n plm tu si cu dan voiculescu...suna neavasta...SUNA BHA IN PULA MEA NEVASTA......neatza fa...muie...cacat....mi-as pla....prostu draq....room 15..ai intrat? PAI CE PULA MEA AI ASTEPTAT PANA ACU ? DUMNEZEIRE? am facut,...a bun iti tin slot...a.zi? am dat go.... { cauta telefonu, sms } MI-AS PULA-N MORTII LUI DE CURENT CU EVU MEDIU MASII E BUCURESTI PRIMITIV, CENTRALA CU HAMSTERI

            dupa 2 ore

            DAAAAAAAAAAAAAA FUTUVA-N GAT CU MORTI LUI DE CURENT......da bha uite acu mi-a venit..call...asa....nu vin ca a intrat aia la mine....pizdelnita..da.. dupa ce ma cac....pai sa termin de vb cu asta si ma duc sa ma cac... {discutie} : bla bla bla bla bla / N: esti proasta/P: :((. gata bha ma duc sa ma cac...(cacare ,cacare cacare cacare cacare) back....unde plm s-au dus astia...a la somn....deci...pla mea...nb...anime anime anime anime anime anime...somn(MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULT SOMN)

             MAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........mi-e foame...lasa caterinca da de mancare.....asa...pa....

 Restul povestii se repeta in mare parte...care e morala, nu stiu...dar ca orice fabula ar trebui sa existe o morala ascunsa pe undeva...... deci pan` la urmatoarea postare....pula-n cur si bani de drum. PACE \n/_d(O.O)b_\n/   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu