joi, 1 octombrie 2009

iu hev tu bi faching chiding mi

Sa mori tu!! Lasa ca n-am mai postat yo de mult ,partea proasta e ca a venit timpul,iar, sa postez frustarile mele in legatura cu diferitele tipuri de comportament.

    Si iata dragii pulii mosului cum ajungem la subiectu unu de discutii,te mariti cu mata ,fa. La ce pula mea sa gandesc femeile(impropriu spus femei, la 20 de ani abia renunta la facut bot cu ghiozdanu in spate),cand,dupa 2 luni juma` de relatie(se cunosc de ceva vreme"virtual"...proababil el a dat si o laba la web ca sa-i arate cat de mult o iubeste) deja l-e auzi cu texte genu: ma marit, nu pot sa traiesc fara el, il iubesc din toata inima,etc etc etc pula`n pizda. Hai sa fim seriosi si sa analizam lucrurile. "Cred ca r fi o idee buna sa incepem cu cuvantul PULAAA". N-ati mai vazut pana acum sau care e faza? Abia iesita d p bancile liceului ati dat de prima pula care va satisface(sau macar asta ziceti) si numai puteti de dragu ei. Inteleg ca-ti palce sa te futi,sa ti-o bagi in pizda, sa faci sex, dragoste, sau cum sloboz vrei sa-i zici, dar ce pula mea treaba are asta cu maritatu? Numai voi femeile stiti. Mai exista si cazu` in care incepeti cu: " nu e vorba despre sex, doar ca il iubesc". Hmmmm.....nush dar d c mereu spuneti ca il iubiti DUPA ce v-a gaurit pasarica ? Probabil o sa sariti toate ca asa gandim noi baietii si pula`n pizda....hai sa fim seriosi: SEXU` NU IMPLICA IUBIRE PUNCT.  Asta ca sa pricepeti si voi.

     Continuam dragii puli mosului aceasta discutie mirobolanta cu un al doilea punct, mai rar intalnit cei drept, dar totusi existent, cand exclamatia cu pricina n-a implicat futai in prealabil.Si iata cum se fute biscuitul. Asta e cel mai penibil si cretin caz, cand respectivii implicati se cunosc "pa net" ,se iubesc"pa net" si Satana fereste stie lumea ce mai fac ei acolo "pa net". Pai bha inteligentii puli, ce pula mea o sa faceti voi cand dupa 2 luni de stat LIVE "sau cum pula`n pizda ziceti voi asta de stati pa net la interactiile reale dintre persoane" nu v-a mai suportati din cauza micilor vicii, capricii, defecte, fetishuri, placeri, obiceiuri sau mai stiu eu ce alte cacaturi. Pentru ca asta nu se zic pe net sau se uite sau pula mea, dar nu ca voi pizdele pulii il iubiti . Daca respectivu e impotent? si lasati caterinca ieftina pentru ca relatiile sexuale sunt importante pentru viata de cuplu. A? ce faceti at desteptele lu tatuca? Daca respectivu are SIDA? Va futeti cu prezervativ? Si daca se rupe? Noh belita-i tu fecioara lu tatuca sfanta pula. Oricum pizdutele astea care puneti botu la toate aberatiile pe care vi le toarna unu pe ym,irc,msn,skype, sau unde cacat comunicati voi,  aveti grave probleme de integrare sociala. Lasam deoparte faptul ca sunteti proaste facute gramada.

     Cazu` 3: "imi pare rau ca te parasesc dar il iubesc pe (hai sa-l numim Gigel-pula-scurta) pe care l-am cunoscut acu 3 zile ( si care m-a futut de m-a laut draq  si cat de marfa m-am simtit cu pula`n cur ) . imi care rau ca nu a mers intre noi( ce daca suntem de 7-8 lunii, 1-2 ani, impreuna si m-ai ajutat , SUNT CURVA si asta ma fute bine sugi pula fraiere". Si toate astea de obicei primite offline ca e prea curva sa iti zica cand esti on, exclus total faptu sa-ti zica in fata. Pentru ca "e regula, femeie ramane cu tine pana pleaca cu altul".  Si acu sa zica toate pizdele si pulele care nu stiti cazu de genu si pe ce planeta traiti. E cunoscut, aveti cu toti un prieten /ruda caruia i s-a intamplat asta, poate sa nege ele cat vor dar asta e ,sunt curve. Probabil o sa inceapa sa asculte manele dupa asta ca att o duce pe ea capu..... Oricum pe tine nu te mai intereseaza ,ti-ai luat tzeapa odata, aia care neaga ca nu ai patit asta ori sunt onanisti cu diploma si n-au vazut in viata lor femeie ori sunt homosexuali, si de acu inainte o sa deprinzi obiceiuri mai sanatoase gen: orice pizda se fute si se uita , cei mai norocosi o sa-si faca o "fuck friend"( nu uitati sa impartiti bulangiilor) . Si ele? ele probail o sa faca la fel si cu fraieru cu care au fugit. Iar dc o mai vezi vreodata nu uita sa-i spargi fata, macar pentru satisfactia personala. 

     Astea sunt cazurile in mare, mai sunt mici combinatii si variatiuni intre ele, dar in general astea sunt. Bine`nteles, baietii sa aveti mereu o pizda de rezerva, e binevenita la casa omului. "Nu puneti botu ma vorbe goale, dragoste trece prin stomac doar daca`i pula mare" ar fi inca un lucru de luat in considerare. Dragostea nu exista ,acolo unde apare e efemera, dispare ca un telefon in centru bucurestiului, si in urma ei raman prezervative folosite ,sticle goale si nervi. Dragostea e pentru femei si homosexuali. 

     A da si ca sa fac asta un pic mai personal, la ce pula mea ai pune  status "I wish i could had someone near to be always there for me an cheer me up when i am alone." cand esti cu o persoana de 2 ani? Femeie dc vrei pe altu zi tati ca nu ne suparam. Ne suparam in momentu cand faci cacaturi de genu . Adica pula mea yo numai sunt bun, mi-a expirat garantia? Cred ca am uitat sa mentinez mai sus dar femeile sunt proaste. Fara comentarii si crize, asta e, pizdelor impacati-va cu ideea,sunteti proaste.Asta ca sa dau un exeplu si de altfel de adulter. Lipsa comunicare,pe ele le doare`n pizda, la ce trebuie sa vorbeasca ele, sauy sa inceapa ele o discutie. Daca nu le bagi in seama inseamna ca numai prezinta interes si-si cauta alt fraier ,ca oricum are lista de posibil iubiti mereu la indemana.....si o sa-l iubeasca si pe urmatoru la fel ca pe tine....ca doar pula mea e femeie si se respecta n-o sa stea dupa un fraier care nu o baga in seama pentru simplu fapt ca paorta discutii mai interesante cu cainele vecinului.

      Si asta a fost tot coitzele mosului, cititi, da-ti mai departe, comentati ca aveti ce, negati dc nu am dreptate, cu toate ca stiu ca am. Imi cer scuze pentru eventuale greseli de scriere dar sa-mi bag pla dc am chef sa iau tot textu la corectat. Pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu