luni, 20 iulie 2009

Dedicatie Nogului

Se crapa cerul ,apare si fiara focului
Multe nenorociri s-anunta de Ziua Sfanta a Nogului.
Tip de durere si-mi vine sa-mi crap pieptu cu dalta
Sa-mi bag pula-n ea de viata, e o zi ca oricare alta.

Blestematii se jura sa-mi crapa capu-n doua
Caci doar nutresc o ura aspiranta, s-astept sa numai ploua.
Din nou imi pierd rabdarea,rup foi ca pe zabrele
S-astept ca n-am ce face, e ziua pulii mele.

N-am pe nimeni sa m-aline, deci e turneul greilor,
De ce pula mea n-am fost martor la amurgul zeilor?
Si de m-ar iubi cineva, sa cad prada norocului?
Dar nu-i nici o problema, e inca ziua Nogului.

Inca pun pariu ca mor din 3 incercari lezate
Si-ntreaba toti de ce injur cand sunt doar 3 incercari esuate
Deci mai am poate 3 sperante,si, sti
Inca mai am speranta ca o sa-mi bag pula-n ea de zi.

Amenintat de-un sentiment de singuratate,ma incerca
Un presentiment ca durerea n-o sa treaca niciodata
Si cand vreau sa te privesc vad ochii tai care ma-ngheata
Si imi dau seama c-am futut pana s-acest cacat de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu