joi, 13 ianuarie 2011

De departe -2 - Amenintarea hotelului de 4 stele.

Super tare coaie , lucrez ca l firma multinationala, care scoate anual un profit de cel putin  3-4 sute milioane euro.
Anu asta am fost trimis in frankfurt sa lucrez ca embeded tester la CRYTek. Si firma a platit 200 de euro ca sa stau la un hotel de 4 stele cateva zile. Un hotel mare, luxos. IN CARE LA 1 NOAPTEA N-AM APA CALDA. Pai fututi biserica si prohodu sfintirii holocaustului matii, de ce pula mea te mai numesti hotel de 4 stele dc yo seara tre sa fac dus cu ala rece ? SI unde pula mea imi e halatu? Si papauci ? Asta ignorand faptu ca orice costa. Vreu un ceai, costa. Vrei un suc, costa. Vrei sa vezi un film (IN ENGLEZA) costa. Vrei internet, costa. VREAU SA-MI BAG PULA-N MORTII HOTELULUI MATII. SI GHICI CE!!!! E MOCA. Nu ating nimic din ce nu e absolut nevoie. E posibil sa-mi ceara bani pentru ca mi-am lasat amprentele pe chestiile lor. Da, da macar am 2 bai. Ma cac intr-una si fac dus in alta. Ca doar pula mea, nu pot sa-mi miros cacatu cat tremur sub cascadele de apa rece. A da, si e frig. Gen...FRIG. AM DAT IN PULA MEA CALORIFERELE LA BLANA SI E TOT FRIG. Acasa stau in tricou, in FRANKFURT, GERMANIA, LA HOTEL DE 4 STELE STAU IN HANORAC BAGA-TI-AI PULA.
A , da , Pizza hut rulz. Cred ca am uitat sa mentionez asta. E singuru loc in care mancarea e la fel ca acas. Asta in cazu in care nu gasesc pana la urma un restaurant romanesc. VREAU CIORBA, SI O HALCA MARE DE PORC, CU CARTOFI PRAJITI, SI SARE.
Data viitoare vin cu cortu si aragazu dupa mine.

Din centru civilizatiei moderne, de la -2 grade sub dus, Pace pentru oameni mei cu apa calda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu