miercuri, 12 ianuarie 2011

De departe

Ca pan aici si inapoi tare multe vreme trece. Si cine pula mea s-ar fi gandit ca astia mananca asa prost. Ca la o adica imi luam o tigaie dupa bine si traiam bine cu cartofi prajiti o luna juma. Le puneam si sare cata vruia pula mea. Limba vorbita din topor, din topor preturi, ca nemti traiesc pe picior mare, numai 49-52 se poarta la ei aicea. Si toti cersetorii sunt romani ? Hai coaie da-on mortii ei de treaba dc ma mai intreaba un boschetar in Frankfurt de unde sunt, in romana, bag pula si vin acas. Astia au suc la 0.2. Si cola la 1.25. Ca de ce pula mea sa intram in randu lumii cu sticle de 2 litri si de 0.33. Hai sa bem suc de portoclae la 0.2 , 2 euro 40 sticla. Traiasca cheeseburgerii de la mc , 1 euro bucata. Ca multa minte-i trebuie neamtului sa automatizeze totu. DE CE? te duci la restaurant, itiiei card la intrare, te duci la bufet, comanzi, dai cu cardu, iti intra suma, iti da o chestie care fibreaza si piuie cand iti e gata comanda( initial am crezut ca vrea sa ma violeze cu ea), halesc, te duci la casa, dai cu cardu, platesti. IN PULA VREAU O HALCA DE PORC DE 3 CARTOFI, DE CE SLOBOZ TRE SA MA COMPLIC ATT ? A da...voi nu mancati porc, FUTU-VA-N GAT. SI CUM PULA MEA SA FIE 20 DE EURO UN TUNS ? 20 DE EURO ? DOUA ZECI DE EURO ? UN MILION? BHA DATE-N GURA MATII. Noroc ca bautura e mai ok, macar uitam de belele. La 4 euro juma sticla de rom(macar aia e la 0.75 da-n pula mea ) imi permit sa ma fac pula macar odata pe saptamana. Si cum pula mea sa se inchida tot la 8..maxim. 8 BHA IN PULA MEA, OPT, NICI COPII NU SE CULCA LA ORA AIA IN SLOBOZ. YO DC VREAU SA-MI IAU PREZERVATICE SA-MI FUT FEMEIE NU POT, CA VOI SUNTETI SPARTI . Cica ei muncesc, bagami-as pula. Futui in cur cu carnatii lor sa-i fut.
De aici din centru civilizatiei moderne, pace pentru romanii mei din pestera, macar acolo se mananca mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu