luni, 17 ianuarie 2011

De departe -3 - Razunarea limbii engleze.

Civilizatia a`nceput in Carpati. Nu crede nimeni asta, hai sa fim seriosi. Romanu`-i frate cu codru nu cu zgarie-nori. Pe de alta aprte ma urc pe cel mai inalte zgarie-nor din frankfurt si ma cac peste toata cultura lor. Ma duc si eu ca tot omu sa-mi iau haine. Ca pula mea la cat costa sa le spal la curatatorie, mai bine imi iau altele. Si cand intrebi pe cineva din magazin ,ceva, orice in engleza , urmeaza cu siguranta o avalansa de cuvinte in germana. FA iN GURA MA-TII , TE MAI INTREBAM IN ENGLEZA DC STIAM GERMANA. Si cand o bagi p`aia: DO YOU SPEAK ENGLISH?, CAUSE I DON`T UNDESTAND A DAMN WORD U`R SAIN`...a yes a little english. E LITTLE PE MORTII MATII, E LITLLE STIE MAMA CARE POATE SA RASPUNDA IN PULA, SI SA SI INTELEG. Ii raspund din nou in engleza, se uita ca vaca la mine, si dispera in cavou` mortiilor masii, vine cu un sugarici care incepe cu : How may i help u? Yes, i would like to know fow much are this trausers , and where is thre cabin so i can try them on. What? WHAT PE MORTII MA-TII, LA CE MORTII TAI AI VENIT DC MA IEI CU WHAT? ok, nevermind, i`l just get the t-shirt. where is the cash-out. u know, register, hwere u pay, cash. ..ca-ching. CASH-OUT IN MORTII MATII, WHERE DO U PAY, PAY YES MONEY....ACOLO...FMM DE SPART. TI-AI DRAQ DE SPARTI. Macar la electronice e cel putin unu care stie engleza. Ma duc frumos la prima zdreanta care o vad (si singura din zona de altfel): Excuse me miss, i want to buy a camera, but i can only see it on the board. Where in the shelf can i find it? Se uite zdreanta lung la mine, face ochii mari, fuge de rupe pamantu. FAAAAA IN PIZDA LA MATA VREAU O CAMERA PHOTO NU SA TE FUT, NASPETA DRAQ. MACAR DE ERAI VREO BUNACIUNE, ZTRAMBA PULII MELE. Aapare omu de acolo , incepe cu: Yes, is there something you need? NU CRED TE-N PULA MEA ASTA STIE ENGLEZA. Si da, chiar stia omu, ne-am putut intelege, si mia dat si camera foto, nu cuptor cu microunde. Bag pula data viitoare cand mai plec pe undeva o sa invat macar cuvinte de baza in limba respectiva, gen: BAG PULA-N MA-TA DE INAPT, INVATA IN GURA MATII ENGLEZA.
Din centru civilizatiei vorbitoare de orice limba inafar de engleza, pace pentru oamenii mei care o ard: romanglish.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu