miercuri, 19 ianuarie 2011

De departe -5 - No reclamation

Pentru ca aia care o sa zica " UNDE PULA MEA E PARTEA A 4-A" am un raspuns: LUATI PULA. Da am uitat sa trec 4 in loc de 3 ultima data. This fucking place is gettin to me. Am fost ieri cu un coleg sa-si ia troler. DA TROLER CE PULA MEA NU INTELEGETI ? VALIZA D`AIA MARE CU ROTI IN CARE ITI PUI BAGAJELE.  Am cautat cel mai mare troler . Si l-am gasit eventual. Vanzatoru de la magazin, un arab( altfel cum??? ) what may help with?. Yo deja muream de ras, colegu incearca sa-i explica care e situatia si ce vrea.  A, this one good, no reclamation. I got this one larger last yeat, much reclamation. CEEE? Ce pula mea reclamation vrea asta mha ? Yes , nu reclamation. verry good bag. DUTE-N PULA MEA. 1: ala nu e bag, 2 : ce pula mea recla..a...stai...reclamatie ? bha la asta se refera? SA MORI TU ? Ia-ti in pula mea valiza si hai sa plecam. SI CUM PULA MEA SA MA CONTROLEZE AACELASI CONTROLOR DE 2 ORI IN ACEIASI ZI LA INTERVAL DE 15 MINUTE. IN MORTI LA MATA M-AI UITAT DE ACU 15 MINUTE? CATE PULA MEA PERSOANE MAI STAU CU GLUGA PE CAP IN CALDURA ASTA ? YO SUNT SINGURU TEMBEL. SI CU TOATE ASTEA M-AI UITAT DE ACU 15 MINUTE. IA PULA.
Azi am vrut sa ma plimb pe malu Main-ului. Acest minunat..fruviu cred ( da-l in plm ca e destul de mare) , over o priveliste linistitoare....cand sta in pula mea in cotele atmise. CAT SLOBOZ SA SE UMFLE DAL IN PULA MEA ....Faleza nu mai exista....podu nu mai e accesibil...uhm..sa muriti voi ca asta e prima data cand se intampla? PAI SI DC NU E DE CE PULA MEA NU SE IAU MASURI A... s-au luat masuri..a ok..ati pus saci de nisip ..in strada...si ati inchis podu ?  PAI CU PULA MEA AI VREA SA AJUNGA CINEVA PE POD CAND ORICUM SCARILE DE ACCES SUNT SUB APA ? Nu..nu sunteti mai destepti ca noi....sunteti ceva mai mecanici, mai roboti asa putin, si mancati mai prost ca noi...si nu stiti sa legati 3 cuvinte in engleza..si nu va distrati..defapt BAG PULA-N VOI MIRTII CU TOTIIII AAHAAHAHAHAHAHA.
Din centru civilizatiei moderne, de pe barca, pace pentru oameni mei de pe uscat. AHOOOOI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu