duminică, 23 ianuarie 2011

De departe -6 - Ma cac cenusa

A ca mi-as baga pula-n morti lor indieni. Nu ma prosti pulii mele, nu aia care de aleaga cu toporu sa-ti ia scalpu. Aia multi, parosi, care put, care mananca prost si se inchina la vaci. CAT DE RETARDAT SA FI SA CREZI CA VACA E UN ANIMAL SACRU? E UN ANIMAL DA-L IN MORTI LUI. Macar astia, restu lumii sa inchina la niste fantome, voi pula, va inchinati la o BOVINA. Spartii pulii mele. SI CE PULA MEA PUNETI IN MANCARE? ROCA VULCANICA? Nu sunt omu care sa se planga ca o mancare e prea picanta, da da-o-n mortii ei de treaba ca nu respir foc ca sa am aparatu digestiv invata cu asemenea mancare. Nu ma credeti? MA DOARE-N PULA , mancati si voi mancare indiana, vindaloo chiken or w/e , si sa vedem porma care din voi nu se caca cenusa.  EH? ACU NU MAI AVETI COAIELE MARI NU ? SI IN MARE PARTE V-I SA TOPIT GAURA CURULUI ? e ok, se pare ca germanilor le place asta, altfel nu mai comandau in fiecare vineri mancare indiana. Bagati-ai pula-n ea. Daca mai mananc odata de la aia o sa incep sa scuip foc. Sau doar sa-i scuip, cacati draq.
Nu stiu dc am mentionat ca astia au TOT  ceea ce inseamna televiziune tradus. Inafar de BBC si CNBC tot e tradus. Ma mir ca nu au tradus muzica. Si aici ma refer in special la filme.  DA CE PULA MEA NU SUNTETI IN STARE SA LE TITRATI ?  NU STITI SA CITITI CARE PULA E PROBLEMA ? DC AVEATI SI VOI O LIMBA NORMALA, IN CARE UN CUVANT ARE MAXIM 12 CARACTERE , ERA MAI USOR PENTRU TOATA LUMEA. VOI PULA .Morti lor, ma uit la filme ca at cand aveam 4 ani, incercant sa ghicesc ce sloboz vorbesc aia.
SI DE CE MORTII TAI DE SCLAVA DE LA HOTEL CARE FACI CURAT NU-MI SCHIMB PROSOAPELE? TI SE PARE CA JEGU ALA DE PE EL E CEVA DE BINE ? NU VREAU SA-L IAU ACAS, SCHIMBA IN PULA MEA PROSOAPELE. Bagati-ai pula-n ea de tara, aici pana nu te duci la unu sa-i zici: vreau asta, sau vreau sa faci asta, nu se misca nimic. Si at e posibil sa te trezesti cu un: a pai nu e treaba mea sa fac asta. BAG PULA-N MATA, NU TE-AM INTREBAT DC E TREABA TA SAU NU, TI-AM ZIS SA FACI.
De aici din centru civilizatiei moderne, unde magma vine sub forma de mancare, pace pentru oameni mei carora le iese cacat pe gaura curului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu