miercuri, 26 ianuarie 2011

De departe -7 - Brunhilda si marele picior

Cu ce se lauda romanu? Cu cat a furat (de ce sa ne tragem pe pula),cu cat a baut ( ca doar daia a furat, ca sa aive pe ce-si lua de baut). si cu femeie care-l asteapta acasa. Ca asa n-i s-a dus vestea in lume printre straini , cand vezi un romana, esti cu mana pe portofel si ochii pe femeie lui. La o adica daca te bate si-ti ia banii macar ai vazut si tu cum arata o femeie. Dap, chestia aia dupa care iti curgeau balele era o romanca. Si v-a intrebati de ce sunt aclamate in intreaga lume? Hai sa luam exemplu Frankfurtu pizdii. DALE-N MORTII LOR DE FEMEI-VIKING. Iti e frica s-o futi. S-au sa n-o futi, cand incepe cu : YOU FUCK NOW!!! nu mai zici nimic, te rogi la doamne doamne sa se scoale si bagi pula pe gaura. Sau picioru. Se mai intampla sa vezi care una ok din spate, dupa care se intoarce. Aici exista 2 cazuri: ori borasti pe ea instant, ori mori de ras. In ambele cazu, clar nu ti se scoala pula. SI DE CE PULA MEA AVETI ATATEA GINGERITE ? DUPA CE CA SUNTETI BLONZI DIN CAP PANA-N FLOCI MAI AVETI SI PISTRUI ? DE CE? DEEEE CEEEEE? ARIENII PULII MELE. SI COPII SUNT LA FEL. AICI NICI PEDOFIL NU POTI FI IN SLOBOZ. Si se mai intreaba lumea de ce e legalizata prostitutia in germania ? PAI DACA ACASA SE ADAPOSTESTE MONSTRU IN LOCKNESS FUTI LA BORDEL CEVA MAI UMAN. O romanca cel mai probabil. Si de ce mortii vostri aveti picioarele rupte? Jur ca de cate ori am fost in oras,si am fost macar de 2 ori pe saptamana, am vazut cel putin 2 pizde cu picioru in rupt, in atela. si nu gen glezna sau ceva. Nu coiaaaaeee, TOT PICIORU. DA CE PULA MEA AI INCERCAT SA FACI ? Parearea mea: 1: ori astea sunt curve si le rup barbatii acasa picioarele, la propriu, 2: ori astea sunt curve si le rup picioarele barbatii acasa. Si sa mor de nu le inteleg ca sunt curve, la cum arata nu mai conteaza cine le fute, att timp cat le fute cineva.
De aici, din centru civilizatiei moderne, unde femeile poarta 45 si buzduganu la brau,pace pentru romancele d`acasa, si pentru baietii mei care le baga pula pe gaura.
P.S: nu incerc sa aduc nici o ofensa nimanui de acasa prin ce am zis mai sus. Dc vreo fata se simte lezata, imi cer scuze si o rog sa ma contacteze pe id-ul de ym pt lamuriri. Dc vreun sugarici se simt lezat, ori e homosexual ori ii recomanda sa nu mai futa caprele vecinului si sa-si gaseasca o femeie frumoasa. Nu e greu, mai ales in tara. SI DACA SE SIMTE VREUN NEATZ LEZAT, BAG PULA-N MORTII VOSTRI, LA CAT SUNTETI DE URATI N-AR TREBUI SA FITI MORTI DE 30 DE ANI. PACE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu