joi, 3 februarie 2011

De departe -8 - Hotel cally ?

Hoteluri . Cui nu-i plac hotelurile ? Hotelurile sunt minunate, ai o camera in care iti face cineva curat, prosoape curate mereu, un receptionr/receptionera primitoare.Sau un indian prost facut gramada. DATE-N PIZDA MATII DE FIECARE DATA CAND ESTI TU ACEIASI POVESTE: NO CHECK-IN TILL 3. SA MOARA MATA?  Si asa de fiecare data cand ne intoarcem la Hotel Motel One aceiasi poveste. Bha in rasa matii, intoarcete in pula la venerat vaci, si lasa pe unu care e capabil la munca asta ca vad ca pe tine te depaseste. A si daca data trecuta nu au vrut sa ne cazeze ca nu erau " Confirmate" cazarile ( IN MORTII SI RANITII BISERICII HRISTOSULUI VOSTRU IN GAT, ERAU CONFIRMATE DIN DECEMBRIE POPANRII DRAQ) De data asta nu mi-a mers cartela de la camera. N-a-ti-o pasta. Ma duc cu cardu la ala: Excuse me , the acces card doesn`t work. What? A SA-MI BAG PULA NICI ENGLEZA NU STI DATE-N MORTII MATII. The card for room 300 does not work, it goes beep and a red light, i can`t enter room 300. OOOOOH, what room are you in? :| 300, TREI SUTE IN MORTII MATII AM ZIS DE 4 ORI PANA ACU, 300, CAMEREA AIA DE LA MAMA DRAQ DE LA ETAJU 3 , RETARDATU PULII MELE TU MI-AI DAT-O ACU 5 MINUTE SPARTULE. A yes 300, how long are u staing ?Nu ca esti prost tare, just a sec i`ll check my pappers. 11 days. When? WHEN ? WHEN BAGATI-AI PULA-N MATA YO ZIC 11 SI MA INTREBI WHEN ? CA CE CHESTIE ?AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, RAGE. Bine in pula mea ca a venit alta si mi-a facut cartela. Intru in camera, stupoare : DE CE PULA MEA E CAMERA DE 2 PERSOANE ? PAR YO A FI 2 PERSONE? NU, SUNT SINGUR!!! SI AT DE CE SLOBOZ AM 2 PATURI ? Va zic tot eu,,ca sa-mi mai atarne cate o mana/picior cand dorm. Macar nu mai aud cameristele cand fac curat pe hol sau la alti in camera, dimineata. E PREA IN PULA CAMERA CA SA AUD CEVA. SI DE CE PULA MEA LA ASTIA NU IESE NICIODATA SOARELE ? a..stai...a iesit sambata...CAND A TREBUIT SA FIM LA MUNCA. Si att, in rest pla...tot zic ca astept o zi cu soare sa ies in oras sa fac poze. PUUULAAAAAAA.
Din centru civilizatiei prea proasta, de dupa 40 de zile innorate, pace pentru oameni mei cu zile insorite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu