luni, 7 februarie 2011

De departe -9 - Duminica mortiilor lor...

... de distrusi. A fost odata ca niciolaba o duminica intr-o tara undeva departe, intr-un loc numit europa, tara ca oricare numindu-se cum altfel decat GERMANIA, ORASU PULII MELE FRANKFURT. Si o zi libera, care alta decat cea data de dzeu tatal, duminica. IN CARE N-AI CE FACEM. E TOTU INCHIS TOOOOT BAGATI-AI PULA . Cateva fastfooduri si 2-3 restaurante deschise sa nu mori totusi de foame. In conditiile in care sunt nevoit sa-mi fac cumparaturile de la BENZINARIE ceva nu se leaga. Mall-u macar era deschis. ATT MALL-U NU SI MAGAZINELE DIN EL. IN CAZ CA PLOUA TE PUTEAI ADAPOSTI IN EL, SI SA MORI DE PLICTISEALA. CUM PULA MEA SA MA TREZESC LA 2 SI LA 5 JUMA SA FIU INPOI LA HOTEL PLICTISIT MORT. Multumesc pe aceasta cale sefului meu care a avut idea de a ne comanda cari de pe Amazon. Space Wolf for live, macar nu ma plictisesc cat citesc la aia. BAGATI-AI PULA-N EL ORAS E MORT. MOOORT. SI DACA YO ITI ZIC CA NU INTELEG CE SPUI: I DON`T UNDERSTAND YOU, TU VI CU: YES YES UNDERSTAND SI INCEPI SA VB IN CONTINUARE IN GERMANA ? CREZI CA AM INVATAT IN ULTIMELE 4 SECUNDE GERMANA? NU FA PROASTA PULII MELE TACI IN DZEII MA-TII. Ma mir ca nu era si hotelu inchis. Hello we`re sorry we`re closed on sunday...but i live here, weeeell, thats to bad go fuck yourself. Unde mergem si noi sa bem o bere ca altceva n-avem ce face? AAAAAAAAAAA...in lobby ;la hotel ca in rest e inchis...mdea...A SI BAGATI-AI PULA-N MATA DE INDIANU PULII MELE FUTUTI GURA MA-TII DE RETARDAT, ESTI SINGURU SPART CARE NU CAZEAZA PANA LA ORA 3 DZEII RANITILOR HRISTOSULUI VACII LA CARE TE-NCHINI. Inca 11 zile bagati-ai pula-n ea de tara, zile care cuprind si o DUMINICA. O sa refuz sa-mi iau liber, o sa vin la munca. DA IN PLM VREAU SA MUNCESC. MUIEEEEEEEEEE FRAKFURT. Si cum pula mea sa-mi moara bateriile la camera cand ma apus si eu sa fac poze? cat noroc sa am? CAT? MORTII VOSTRI BATERI OBOSITE si lumea pizdii care duminica n-are altceva de facut decat sa umple ca aurolacii pe strazi fara vreun scop anume, decat sa te incurce si sa te enerveze: STAI IN PIZDA MATII ACAS CA NU E NIMIC DESCHIS? DE CE PULA MEA AI IESIT DIN CASA? MARS IN GROTA DIN CARE AI IESIT.
Din centru civilizatiei unde e totu inchis in ziua mea libera, pace pentru oameni mei de acasa care-si fac cumparaturile duminica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu