joi, 17 februarie 2011

De departe -10 - Epilog(schtenstein)

A venit ultima zi a pulii mele, germania pulii mele, indienii pulii mele, thailandezii pulii mele, vorbitorii de engleza pulii mele. II ZIC SA-MI ADUCA BERE NEFILTRATA SI-MI ADUCE NORMALA, DEEE CEEEE CA TI-AM ARATAT DE CARE IN PULA NU TI-AM ZIS, TI-AM ARATAT CA BANUIAM CA ESTI RETARDATA, SI TOT CE NU TREBUIE AI ADUS , MUUUUUIEEEEEEEEEE. NU MAI SUPORT MANCARE THAILANDEZA, fmm cu ratele si condimentele voastra, si mancare care candeste oribil, bagav-ati indieni in cur, cu tot paru de pe ei, cu Lindneru pulii hotelului pizdii matii, 3.70 euro sucu la 0.33, apa calda din pizda dupa 11,  DA CE PULA MEA SUNT PE VREMEA LU CEASCA ? Mortii matii cu germania matii, cu preturile matii, cu noptile matii, cu cluburile pulilor mele goale in mortii vostri, cu tarfele , curvele si prostituale cancerului matii vaginal, bagati-ai pula-n ea tara cu centru ei, care duminica e inchis, ca de altfel orice, ziua mortiilor lor de bastinasi. Sistemu german al pulii mele, in care e totu complicat , DE CE PULA MEA SA MA COMPLIC ATT? DEEEE CEEEEE? VREAU UN BILET DE TRAMVAI DE CE PULA MEA TREABUIE SA STAU LA UN APRATA, SA INTRODUC RUTA, DSITRICTU, TIPU SI PE PULA MEA. VREAU UN BILET DE TRAMVAI SA MA DUC IN PULA MEA 6 STATII MAI INCOLO SA AJUNG LA MUNCA, DE CE PULA MEA COPSTA 2 EURO 40 ? O CALATORIE, FMM DE TARA. DE CE MANCATI ATT DE PROST ? O SA MURITI DE ULCER TOTI, MORTII VOSTRI DE URATI. Ma miram de ce singurlele femei acceptabile sunt tinere mamici. PAI PE RESTU CINE PULA MEA SA LE FUTA? Si pe alea bune cand le prinzi nu le mai lasi, o iei de nevasta ca nu stie ce pula mea vine porma, vreun trol cu 2 capete si un picior rupt(altfel cum ??!!). Sa ma fut si in pc-u asta ca se misca ca un cur prost, fmm de cacat cu rami.E TARA IN CARE TOTU E SCUMP,MANCAREA-I SCUMPA, BAUTURA-I SCUMPA, ELECTRONICELE SUNT SCUMPE, MUIA-I SCUMPA, ETC ETC. Si e un mare amalgam de turisti . DE CE PULA MEA VENITI IN FRANKFURT CA NU AVETIO NIMIC DE VAZUT!!!! MAI VENITI SI DUMINICA CA SPARTII, SA FITI SIGURI CA LUATI FIX PULA IN FIX GURA MUIE LABA. DATE-N limba matii cu cuvinetle care nu se mai termina, televiziunea pulii cu filmele linducului hristosului matii dublate, VREAU SA VAD UN FILM DE CE FUTUTVA-N GAT SUNT OBLIGAT SA-L VAD IN GERMANA? IMI FREC COAIELE DE CENTRU VOSTRU VECHI, DE TOATA TRADITIA VOSTRA, DE TOATA BEREA VOASTRA.
Pentru oameni mei de acasa, ati belit pula , maine vin acas. Pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu